Kjære kunder,

I vår butikk, vi verdsetter din fulle tilfredshet med kjøpene dine. Vi forstår at noen ganger kan et produkt ikke oppfylle dine forventninger, være defekt, eller du kan ganske enkelt ombestemme deg. Det er derfor vi tilbyr en enkel og praktisk returprosess, samt muligheten til å klage på produktet.

Hvordan gjøre en retur?

Hvis du ønsker å returnere et produkt, har du opp til 30 dager fra datoen for mottak av pakken. For å starte returprosessen, ganske enkelt kontakt oss via CHAT, send en e-post. Når vi mottar forespørselen din, arrangerer vi en gratis budtjeneste for å hente produktet på adressen du oppgir. 

Hvis du oppdager at produktet er defekt eller ikke samsvarer med beskrivelsen, har du rett til å klage. For å gjøre det, vennligst kontakt oss via e-post eller via kontaktskjemaet, beskriv problemet og legg ved bilder av produktet (hvis mulig). Når vi mottar klagen din, vil vi vurdere den umiddelbart og informere deg om de neste trinnene.

Når får du refusjon?

Vi garanterer at refusjonen for det returnerte produktet vil bli utstedt innen maksimalt 7 dager fra det øyeblikket produktet når vårt lager. I tilfelle av en akseptert klage, tilbyr vi reparasjon, erstatning med et nytt produkt, eller refusjon, i henhold til dine preferanser. Pengene vil bli refundert med samme betalingsmetode som ble brukt til å betale for bestillingen. Vi håper at vår fleksible returpolicy og effektive klageprosess vil gjøre handleopplevelsen din hos oss enda mer komfortabel og sikker.

Husk at vi er her for å hjelpe og svare på spørsmål du måtte ha.