RETUR OG KLAGER

Fleksible Returregler og Mulighet for Klage i Vår Butikk

Kjære kunder,

I vår butikk er vi opptatt av at dere skal være helt fornøyd med kjøpet. Vi forstår at produktet noen ganger kanskje ikke lever opp til forventningene deres, kan være defekt eller at dere bare ombestemmer dere. Derfor tilbyr vi en enkel og praktisk returprosess samt mulighet for å reklamere på produktet.

Hvordan gjør jeg en retur?

  1. Hvis du ønsker å returnere produktet, har du hele 30 dager fra dagen du mottar pakken.
  2. For å starte returprosessen, trenger du bare å kontakte oss via CHAT, sende en e-post eller fylle ut returformularen som er tilgjengelig på nettsiden vår.
  3. Etter å ha mottatt din henvendelse, vil vi organisere gratis budtjeneste eller sending til InPost-pakkeboks for å hente produktet på adressen du angir.

Hvordan klage?

  • Hvis du oppdager at produktet er defekt eller ikke samsvarer med beskrivelsen, har du rett til å klage.
  • For dette formålet ber vi om at du kontakter oss via e-post eller kontaktskjema, beskriver problemet og legger ved bilder av produktet (hvis mulig).
  • Ved mottak av klagen vil vi umiddelbart behandle reklamasjonen og informere deg om videre tiltak.

Når får du refusjonen?

  • Vi garanterer at refusjon for returnert produkt vil skje innen maksimalt 7 dager fra det øyeblikket produktet ankommer vårt lager.
  • Ved godkjenning av klagen tilbyr vi reparasjon, bytte til et nytt produkt eller refusjon, i henhold til ditt ønske.
  • Pengene vil bli refundert ved bruk av den samme betalingsmetoden som du valgte for å betale for bestillingen.

Vi håper at våre fleksible returregler og effektive klageprosedyrer vil gjøre shopping i vår butikk enda mer komfortabelt og trygt for dere. Husk at vi er her for å hjelpe og svare på eventuelle spørsmål.

Kundeanmeldelser